Top 4 alimente care ajuta la arderea grasimilor

In dieta, unele ingrediente pot stimula arderea grasimilor, oxidarea sau eliminarea lor prin tranzit intestinal. Alimentele care ard grasimea au particularitatea de a le concentra si au un efect pozitiv asupra organismului. Iata cele mai eficiente 4 alimente care ard grasimi:

  • Vinetele, un aliment puternic care arde grasimi

Cei care obisnuiesc sa gateasca vinete, cu siguranta au observat ca aceasta leguma se comporta ca un burete adevarat care capteaza uleiul.

Acelasi efect il au vinetele asupra arderii grasimii in organism datorita continutului lor ridicat in fibre dietetice si, mai precis, in pectina, ceea ce le face un aliat in slabit. Pentru un efect optim este de preferat gatirea la aburi sau in cuptor a vinetelor.

  • Ceaiul verde, o bautura care stimuleaza oxidarea lipidelor

Acest lucru este acum dovedit stiintific: ceaiul verde este unul dintre cele mai eficiente alimente care ard grasimea. Intr-adevar, pe langa continutul sau de antioxidanti si ingrediente active diuretice, ceaiul verde contine catechina. Mai precis, epigalocatechin se mai numeste EGCG. EGCG ajuta la stimularea metabolismului si la cresterea semnificativa a arderii de grasimi.

  • Lamaia ajuta organismul sa digere grasimea

Principalul ingredient activ in lamaie este acidul citric. In organism, acidul citric are multe beneficii. Puterea sa antioxidanta face posibila, in special, stimularea apararii imune si lupta impotriva imbatranirii celulare. Pentru pierderea in greutate, acidul citric are si unele beneficii. Acesta stimuleaza producerea de enzime digestive si permite astfel trezirea sistemului digestiv si facilitarea digestiei, reutilizarea si eliminarea grasimilor dupa metabolizarea lor. Drept urmare, lamaia este un aliment benefic.

  • Taratele de ovaz, un aliment care capteaza lipidele din organism

Taratele de ovaz au doua avantaje principale atunci cand vine vorba de pierderea in greutate. Aceste doua avantaje sunt direct legate de continutul foarte ridicat de tarate de ovaz in fibre alimentare solubile. In primul rand, taratele de ovaz au un efect de saturatie destul de puternic. Integrarea sa in dieta confera senzatia de satietate. In al doilea rand, fibra solubila are ca efect captarea sarurilor biliare si a colesterolului din organism si promoveaza eliminarea acestora stimuland si tranzitul intestinal.

Leave a Comments

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.