O publicitate efectiva ii face pe oameni sa-si aminteasca de tine
O publicitate realizata bine poate ajunge la potentialii clienti, informandu-i pe acestia despre produsele sau serviciile oferite de compania respectiva. In mod ideal, publicitatea ar trebui sa capteze atentia potentialilor clienti si sa-i indemne sa foloseasca ceea ce compania respectiva ofera. Indiferent de metoda abordata, toata publicitatea si promovarea ar trebui sa fie clara si consistenta si sa reflecte pozitia unica a acelei afaceri.
Publicitatea este o forma de comunicare ce intentioneaza sa informeze, sa educe, sa convinga si sa reaminteasca oamenilor despre acele produse sau servicii pe care o companie le ofera. Publicitatea cel mai bine functioneaza impreuna cu alte unelte ale marketingului si cu alte elemente ale afacerii, pentru a fi o publicitate de succes. Publicitatea trebuie sa fie neintrerupta, publicitatea trebuie sa te faca sa te opresti in momentul in care rasfoiesti un ziar si intalnesti o reclama, acea reclama trebuie sa te faca sa te gandesti la ea toata ziua, si asta este valabil pentru orice cale de comunicare si de transmitere a publicitatii. Indiferent de metoda de publicitate aleasa, fie ca este vorba despre un spot radio sau tv, de casete publicitare luminoase, flyere, servicii de machetare, sau orice alta cale de promovare si publicitate, acestea trebuie sa fie credibile, unice si memorabile pentru a fi functionale si a-si atinge scopul final. Si pentru ca orice metoda de publicitate si promovare sa fie functionala si sa dea roade aceasta trebuie sa fie repetata in mod frecvent, pentru ca doar asa va fi memorata de consumatorii ce pot deveni viitori clienti.