Cerinte ale clientilor ce pot fi usor satisfacute de tehnologia potrivita

In prezent consumatorii sunt informati si exigenti. Au disparut zilele in care oamenii cereau parerea vanzatorului si investeau banii in ceea ce recomanda acesta. Astazi, consumatorii investigheaza produsele care prezinta interes, verifica recenziile utilizatorilor, compara articole similare de la diverse marci si se prezinta in magazin numai atunci cand stiu exact ce doresc sa cumpere.

Multi comercianti s-au adaptat lent la aceasta schimbare, insa vestea buna este ca exista o multime de tehnologii disponibile care ii pot ajuta pe acestia sa faca fata cerintelor si asteptarilor clientilor. Iata cateva asteptari comune ale clientilor si tehnologia care poate ajuta in acest sens.

Clientii doresc sa cumpere cand vor si de unde vor, asta inseamna ca orarul de functionare nu mai inseamna mare lucru, ci un magazin online poate fi solutia de care este nevoie. Acest lucru inseamna ca vanzatorii trebuie sa aiba un site care functioneaza atat pe telefoane mobile, cat si pe tablete si desktopuri, astfel incat sa poata fi accesate de oricine.

Momentele in care clientii se prezinta in magazin pentru a cumpara ceva sunt tot mai rare. Astazi, ei se asteapta ca vanzatorul sa aiba grija de transportul marfii la adresa indicata la plasarea comenzii. Asta inseamna ca un serviciu de transport si un sistem de gestionare POS bine pus la punct asigura necesarul de clienti pentru a avea intotdeauna profit.

Nimanui nu-i place sa fie tratat ca un numar. Astazi oamenii interactioneaza cu vanzatorii prin diferite canale si se asteapta sa fie recunoscuti drept clienti fideli, indiferent daca pasesc in magazin sau cer lamuriri pe pagina de socializare. Potrivit unei cercetari recente, 75% dintre consumatori au mai multe sanse de a cumpara de la un comerciant care le cunoaste istoricul achizitiilor, recomanda optiuni bazate pe achizitii anterioare sau ii recunoaste dupa nume. Solutia este implementarea unui program de loialitate. In primul rand va creste angajamentul clientilor si, in acelasi timp, va permite prezenta la raft a produselor preferate ale acestora.

AttoSoft Bucuresti | 0728.321.917   casedemarcat.eu

Orice achizitie care sa faciliteze indeplinirea dorintelor clientilor este o investitie eficienta. Fie ca este vorba de case de marcat sau soft retail actualizat, castigul va fi de ambele parti. Daca doriti sa cresteti increderea clientilor, accesati https://www.casedemarcat.eu/ si alegeti cele mai bune case de marcat din Bucuresti si nu numai!

Leave a Comments

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.